Osobine
• OHV dizajn daje niže temperature rada, veliku snagu, pouzdanost, izdržljivost i koristi manje ulja.
• Kućište od livenog gvožđa omogućava bolje podmazivanje, ali takođe motor čini otpornijim na habanje i produžava mu životni vijek.
• Posjeduje automatsku signalizaciju i zaustavljanje na niskom nivou ulja, što ne dozvoljava motoru da radi na niskom nivou ulja i štiti motor od oštećenja.
• Metalni brijegovi i radilica od kovanog gvožđa čine motor pouzdanim i dugotrajnim.
• Motor zadovoljava EPA 3 i CARB standard.
• Namjena: motokultivatori.
• Odgovara za: IMT 507; Labin Mondial Junior; Muta Gorenje; Valpadana; Benassi; i mnogi drugi.
• Mijenja: DMB DM LA 300; Lombardini 6 LD 360; Rugerini RF 80; Kipor 178F; Honda GX240, GX270; Yanmar; Lombardini IM 350; Lombardini 15 LD 315, 15 LD 350.
• Prilikom ugradnje u kultivatore, osim motora potrebno je dodatno ugraditi: međuploču.
( KORISNIČKO UPUTSTVO
) Trenutno nedostupno.
Tehnički podaci
{comparisontable 6}
Model |
LC152F |
G160F |
G200F |
LC175F-2 |
G270F |
G390F /D |
Tip motora |
Jednocilindrični, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, OHV |
Jednocilindrični, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, OHV |
Jednocilindrični, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, OHV |
Jednocilindrični, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, OHV |
Jednocilindrični, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, OHV |
Jednocilindrični, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, OHV |
Zapremina |
97 cm3 |
163 cm3 |
196 cm3 |
252 cm3 |
270 cm3 |
389 cm3 |
Prečnik×Hod |
52mm x 46 mm |
68mm × 45mm |
68mm × 54mm |
75mm × 57mm |
77mm × 58mm |
88mm × 64mm |
Nominalna snaga |
1.2kW pri 3600 o/min |
3.6kW pri 3600 o/min |
4.1kW pri 3600 o/min |
5.2kW pri 3600 o/min |
6.0kW pri 3600 o/min |
8.2kW pri 3600 o/min |
Obrtni momenat |
3.2N.m pri 2800 o/min |
10.3N.m pri 2500 o/min |
12.4N.m pri 2500 o/min |
15.0N.m pri 2800 o/min |
17.73N.m pri 2500 o/min |
25.1N.m pri 2500 o/min |
Prazan hod |
1700±150 o/min |
1400±150 o/min |
1400±150 o/min |
1400±150 o/min |
1400±150 o/min |
1400±150 o/min |
Kompresija |
5.6 : 1 |
8.5 ∶ 1 |
8.5 ∶ 1 |
8.2 ∶ 1 |
8.2 ∶ 1 |
8.1 ∶ 1 |
Rotacija pogonskog (PTO) vratila |
Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) |
Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) |
Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) |
Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) |
Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) |
Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) |
Buka |
≤70dB(A) |
≤70dB(A) |
≤70dB(A) |
≤70dB(A) |
≤70dB(A) |
≤70dB(A) |
Sistem paljenja |
Tranzistorsko, magnetno indukovano |
Tranzistorsko, magnetno indukovano |
Tranzistorsko, magnetno indukovano |
Tranzistorsko, magnetno indukovano |
Tranzistorsko, magnetno indukovano |
Tranzistorsko, magnetno indukovano |
Sistem startovanja |
Ručno |
Ručno |
Ručno |
Ručno |
Ručno |
Ručno / Elektropokretač |
Karburator |
Leptir |
Leptir |
Leptir |
Leptir |
Leptir |
Leptir |
Podmazivanje |
Prskanjem |
Prskanjem |
Prskanjem |
Prskanjem |
Prskanjem |
Prskanjem |
Sistem kontrole brzine |
Centrifugalni |
Centrifugalni |
Centrifugalni |
Centrifugalni |
Centrifugalni |
Centrifugalni |
Filter vazduha |
Suvi filter |
Suvi filter |
Suvi filter |
Suvi filter |
Suvi filter |
Suvi filter |
Zapremina ulja |
0.45L |
0.6L |
0.6L |
0.7L |
0.95L |
1.1L |
Zapremina rezervoara za gorivo |
1.4L |
3.6L |
3.6L |
4L |
6L |
6.5L |
Neto težina |
9kg |
15kg |
16kg |
16.5 |
25kg |
31kg / 34kg |
Dimenzije |
280mm × 270mm × 345mm |
372mm × 312mm × 335mm |
376mm × 312mm × 335mm |
365mm × 285mm × 370mm |
430mm × 380mm × 410mm |
405mm × 450mm × 443mm |
Grafikon
